نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 7 ) سیاست های جدید برای خرید و فروش بازیکنان

آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 7 ) سیاست های جدید برای خرید و فروش بازیکنان

فصل نقل و انتقالات تابستانی از راه رسید و تعداد زیادی از هواداران یووه در ایران به دنبال جدید ترین خبرها در این رابطه هستند. از امروز با آخرین اخبار و انتقالات باشگاه یوونتوس در خدمت شما هستیم.

 

بازیکنان جوان:

 

درخشش بازیکنان جوان تیم یوونتوس باعث شده تا آنها با پیشنهادات متفاوتی از سوی تیم های سری آ رو به رو شوند و همین موضوع سبب شده تا ماسیمیلیانو الگری به زودی نظر نهایی خود را در این رابطه اعلام کند و مدیران تیم بر اساس تفکرات سرمربی، اقدام به فروش یا حفظ بازیکنان کنند.

 

دی شیلیو:

 

رسانه های ایتالیایی مدعی شدند که خرید این بازیکن، بسته به وضعیت نهایی استفن لختشتاینر دارد و در صورتی که این بازیکن راه خروجی را در پیش گیرد، آنگاه یووه به سراغ خربد دی شیلیو خواهد رفت.

 

ان زونزی:

 

به نظر می رسد توافقات نهایی برای خرید ان زونزی صورت گرفته و این بازیکن به زودی راهی یووه خواهد شد. مدیران یووه در تلاش هستند تا با تخفیف قابل توجهی این بازیکن را به خدمت بگیرند، ولی در صورتی که موفق به این کار نشوند، آنگاه با پرداخت حق خرید، او را جذب خواهند کرد.

 

استوراو:

 

باشگاه اورتون انگلیس به صورت رسمی خواهان خرید استفان استورارو هافبک ایتالیایی تیم یوونتوس شد و به زودی جلسه ی مشترکی میان مدیر برنامه های این بازیکن و سران یووه صورت خواهد گرفت.

 

لمینا:

 

ماریو لمینا به صورت رسمی اعلام کرد که به زودی تیم بعدی خود را معرفی خواهد کرد و به جایی سفر می کند که فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد.

 

کین:

 

گازتا هم امروز اعلام کرد که یووه با مدیر برنامه های کین به توافق نهایی دست پیدا کرده اند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: